بلوک و کول سیمانی

تولید بلوک سیمانی سبک وبلوک سنگین بلوک سیمانی پوکه ای و بلوک سیمانی ماسه ای و کول سیمانی چاه

بلوک و کول سیمانی

تولید بلوک سیمانی سبک وبلوک سنگین بلوک سیمانی پوکه ای و بلوک سیمانی ماسه ای و کول سیمانی چاه

تولید و عرضه انواع بلوک سیمانی سبک و بلوک سیمانی سنگین بلوک سیمانی پوکه ای و بلوک سیمانی ماسه ای بلوک سیمانی لیکا و طرح لیکا و همچنین کول سیمانی چاه در ابعاد مختلف

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

نحوه تولید بلوک سبک سیمانی

شاید بسیاری برایشان سوال پیش بیاید که بلوک سبک سیمانی چیست و از چه موادی تشکیل میشود . این سوال بخاطر این پیش میاید که اکثرا بلوک سیمانی را متشکل از ماسه و سیمان میدانند که بلوک محکم اما سنگینی میباشد و سبک نیست اما بلوک سیمانی سبک بجای ماسه از پوکه تشکیل شده است و میتوان از انواع پوکه با ترکیب سیمان ملاط آنرا تهیه نمود البته همچنین میتوان از ترکیب چند نوع پوکه به یک نوع دانه بندی خاص رسید که مقاومت بالاتری نسبت به نوع ساده ی ان دارد.

بهتر است که از مخلوط دانه بندی از نوع عدسی با نوع پودری بصورت 50درصد از هر کدام برای تولید بلوک سبک پوکه ای  استفاده نمود.بخاطر همین امر میباشد که به آن بلوک پوکه ای نیز گفته میشود .نوع دیگری از بلوک پوکه ای نیز در بازار موجود میباشد که به لیکا معروف است این بلوک از پوکه لیکا تشکیل شده که نوعی پوکه صنعتی میباشد که از خاک رس بدست میاید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۷
مجتمع تولیدی راد محمدی راد



پوکه معدنی و کاربرد آن در ساخت بلوک سیمانی سبک


پوکه که از گدازه های آتشفشان به وجود می آید ماده ای عایق صوت ،سرما و گرماست که برروی آب شناور می ماند و جهت شیب بندی بام ساختمان و همچنین ساخت مصالحی همچون بلوک سیمانی سبک  از آن استفاده می شود که برای کاهش بار مرده ساختمان از این نوع بلوک سیمانی استفاده می کنند . پوکه باعث کاهش وزن ساختمان تا یک سوم می گردد که در برابر زلزله مقاومتر میشود این مواد همچنین در صنایع عایق سازی کاربرد فراوانی دارد و همچنین برای متخلخل کردن خاک آنرا به خاک می افزایند.

این نوع پوکه از معادن مختلف در استانهای کشور ما بدست میآید که نوع مرغوب و سبک آن در تبریز بدست میآید که برای تولید بلوک سیمانی سبک بسیار مناسب است و همچنین در قروه پوکه معدنی وجوددارد که کمی سنگین تر و رنگ آن سیاه میباشد و از نظر قیمت نیز از پوکه تبریز ارزانتر است .   پوکه تبریز متریال اصلی بلوک سیمانی سبک

بشمار می آید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۵
مجتمع تولیدی راد محمدی راد